Partner program
Partnerprogram Szerződési Feltételei (továbbiakban: PSZF)
Webáruház adatai:
Eladó adatai:
- Cégnév: Kereszti Csaba egyéni vállalkozó (továbbiakban: BBK)
- Cím: 1135 Budapest, Zsinór u. 38-40 B. épület 2/4.
- Adószám: 76357417-1-41
- Nyilvántartási szám: 35722885
- Bankszámlaszám: 10400872-50526652-76901004 (Számlavezető bank: K & H bank)
- Telefonszám: +36-70-266-3911
- E-mail: shop@buveszbohockellek.hu
A szerződés létrejötte
A Szállító online áruházban a vásárlás elektronikus formában leadott megrendeléssel lehetséges a jelen PSZF-ben meghatározott módon. Az áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni sikeres regisztrációt követően. A Szállító webáruházban eladásra kínált termékek és szolgáltatások képezik a vállalkozó és a vásárlók közötti szerződés tárgyát. A vásárolni kívánt termékek tulajdonságait és jellemzőit a konkrét termék vagy szolgáltatás leírásában találja meg részletesen. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk.
A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár. Vállalkozásunk nem tartozik ÁFA körbe, így a nettó és bruttó árak megegyeznek. A feltüntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek, az esetleges elírásokból eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.
A megrendelt termékeket személyesen előre egyeztetett időpontban telephelyünkön lehet átvenni, kiszállítás választása esetén azokat térítés ellenében tudjuk teljesíteni. Az aktuális szállítási feltételeket és díjakat a szállítás és garancia menüpont alatt olvasható. A vásárló a megrendelés elküldésével jelzi vásárlási szándékát. A megrendelés az elektronikusan történő visszaigazolás után tekinthető véglegesnek.
Regisztrált ügyfelek részére évente 1-2 alkalommal oldallal kapcsolatos információkat küldhet az oldal üzemeltetője. Hírlevélre való feliratkozás esetén minden az oldalt érintő információkkal, akciókkal és egyéb közleményekkel kapcsolatos leveleket küldhet az üzemeltető bizonyos időközönként.
A partnerprogram menete
A partnerprogramba regisztrálást követően vállalkozásunk átnézi az adatokat, majd sikeres elbíráslást követően aktiválja a felhasználóhoz a jutalékrendszert.
Minden vásárlást követően a jutalék %-ban meghatározott mértéke jóváírásra kerül és gyűjtődik a felhasználóhoz. Az összegyűjtött összeg 2 módon kérhető kiutalásra.
1, kérés esetén Barion számlára összeghatártól függetlenül átutalásra kerül.
2, Magyarországon regisztrált és vezetett folyószámlára 20.000 Ft-os összeghatártól kérhető ki.
A jóváírások kiutalása kérhetők teljes egészében vagy az összegyűjtött összeg egy része is kiutalásra kérhető.
A partnerprogram mértéke: Jelenleg vásárlásonként 5% kerül jóváírásra.
A vásárlás menete
1. Kosár összeállítása
A vásárlás első lépése a megvásárolni kívánt termék kosárba helyezése a darabszám megadása után a "Kosárba tesz" gombbal. Ha egyéb opciók is tartoznak a termékhez (pl. szín, típus) abban az esetben az opció kiválasztása és a darabszám megadása után kerül a termék a kosárba. A termékek kosárba helyezése után az oldal tetején lévő kosár mezőre kattintva lehetőség van a "Kosár tartalma" gombra kattintva lehetőség van a kosár tartalmának ellenőrzésére.
A mennyiségi változtatásokat itt, az új darabszám megadása után a mellette található narancssárga frissítés gombra kattintva véglegesíthetjük, míg ha valamely tételt törölni szeretnénk, azt a piros eltávolítás gombra kattintva tehetjük meg. A következő lépésben lehetőség van vendégként illetve regisztrált ügyfélként is vásárolni. Lehetőség van új fiók létrehozására is. A tovább gombra kattintva a szállítási adatok kitöltése jelenik meg.
2. Szállítási és számlázási cím kiválasztása, szállítási és fizetési mód megadása
Amennyiben mindent kiválasztottunk, a végösszeg alatt a "Pénztár" gombra kell kattintani. Ekkor szükséges megadnunk, illetve ellenőriznünk a szállítási, számlázási adatokat.
Kötelezően kitöltendő mezők:
- Név
- E-mail cím
- Telefon
- Számlázási név, cím (vállalkozásoknak adószám megadása is kötelező)
Amennyiben a szállítási cím nem egyezik meg a számlázási címmel, lehetősége van ezt is megadni.
Ezt követően a tovább gombra kattintva a szállítási módot lehet kiválasztani.
5 különböző szállítási mód választható:
- Csomag szállítása Posta futárszolgálattal házhoz szállítjuk Önnek,
- Pick Pack Pontos átvétel esetén a kiválasztott PPP pontban veheti át a rendelt terméket, amit a megjegyzésben kérünk megadni,
- Feladás postacsomagautomatába (A megjegyzésbe számunkra megadott postacsomagautomatába küldjük),
- Postán maradó szállítási mód (A megjegyzésbe számunkra megadott postahivatalba küldjük a csomagot),
- FoxPost csomagautomatába (az oldalon a legördülő menüben kiválasztható a kívánt automata, amit a rendszerünk a rendeléshez hozzáfűz),
Ha bármiféle egyéb megjegyzést szeretne a vásárló hozzáfűzni a megrendeléshez, úgy azt a „Itt adhatsz megjegyzést a rendelésedhez” részben teheti meg. Ide kérjük az átadó pontok megadását is, ha nem a Foxpost a választott szállítási mód.
A tovább gomb megnyomásával a fizetési módok kiválasztására van lehetőség.
Fizetési mód kiválasztása: a megrendelt termékek vételárát a vásárlók kiegyenlíthetik átutalással, online bankkártyás fizetéssel és utánvétellel. Az utánvétes vásárlás esetén utánvételi díjat számít fel az oldal, aminek értéke látható lesz a rendelés összegzésénél.
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”
Az általános szerződési feltétel elfogadásához a jelölőnégyzet bepipálása szükséges, ami után a tovább gombra kattintva a véglegesítés következik.
3. Véglegesítés
Itt az összegzés rész következik, ahol a vásárló átnézheti megadott adatait és rendelés alatt lévő termékeit. Átutalás esetén az átutaláshoz szükséges adatokat is kiírja az oldal.
Amennyiben minden adat rendben van, a "Rendelést jóváhagyom" gombra kattintva tudja feladni rendelését vásárlónk.
A megadott számlázási adatokkal elektronikus visszaértesítő generálódik, amely alapján a rendszer e-mailben küld értesítést a vásárló felé. Az áru kiszállítása a kifizetést követően történik, utánvételes fizetés esetén a következő munkanapon.
4. Visszaigazolás
A megrendelés beérkezését követően emailben értesítjük a vásárlót a megrendelés tényéről. Kérjük, a spam mappa figyelését is ne csak a beérkezett üzeneteket, előfordulhat, hogy levelünk oda kerül. Ugyanez vonatkozik a szállító partnereink emailes értesítőre is. Ha nem érkezik email rendeléstől számítva 1 napon belül és szállítástól számítva 4 napon belül kérjük jelezni felénk, hogy utánanézhessünk.
A regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli a Szállítót. A Szállítót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a Vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhetővé teszi.
Bizonyos termékek esetén előfordulhat időnként, hogy 1-2 hétre tolódik a szállítás ideje. Ez főleg a kreatív eszközök néhány termékét érinti. Ebben az esetben értesítjük a megrendelőt erről a tényről.
A jelszó azonosítja a Vásárlót, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést megtette. A jelszó biztonságos védett szerveren tárolódik, azt még az oldal tulajdonosa sem tudja. Amennyiben a jelszavát a vásárló elfelejtette lehetősége van jelszó emlékeztető kérésére.
A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.
Adatszolgáltatás, megosztás harmadik fél felé
A BBK harmadik személynek a vásárló személyes adatait a kifejezett, írásbeli beleegyezése nélkül nem továbbítja.
A BBK az általa kezelt személyes adatokat harmadik személy céljainak érdekében nem használja fel, és azokkal semmilyen egyéb módon nem él vissza.
A BBK kimondottan a szállítmányozással foglalkozó partnerének továbbít adatot, ebben az esetben is csak a szállítási információknál megadott adatok kerülnek átadásra (Név, cím, telefon és emailcím).
Jótállás és szavatosság
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, többször módosított 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései az irányadók.
Az elállás joga
A Megrendelő az 17/1999 Korm. rendelet 4. §-a alapján jogosult az áru megrendelését követő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a Szállító köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A visszatérítés mértéke kiterjed a termék vételárára és az oldalon elérhető legkedvezőbb szállítási költségre (jelen esetben a foxpostautomata előreutalással). Amennyiben magasabb szállítási költség választása történik mint a legkedvezőbb és/vagy utánvétes többletköltség is lett választva a szállítási költség a legkedvezőbb szállítási mód mértékéig kerül visszatérítésre. Amennyiben a vásárló lakhelyének legfeljebb 25 km-es távolságában a legkedvezőbb szállítás nem elérhető abban az esetben a választott szállítási költség kerül visszatérítésre. Utánvételi díj ebben az esetben is többletköltségként tekinthető. Az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek teljes mértékben Vásárlót terhelik. A Szállító követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Egyéb költségek a vásárlót nem terhelik.
A 17/1999 (II.5) Korm. rendelet 5. §-a alapján a Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát:
- ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta és azt láthatóan nem a kipróbálás mértékéig használta
- olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő (pl: kérésre összeállított, vagy elkészített kellékek és eszközök)
Amennyiben a 14 munkanapon belüli elállás jogával élni szeretne, kérjük, hogy a termék határidőn belüli visszajuttatása mellett írásban írja le, hogy el szeretne állni a szerződéstől a fenti jogszabály felhatalmazása alapján. Ehhez a kitöltendő dokumentumot Ide kattintva lehet letölteni.
Budapest, 2018. Május 1.
Utolsó módosítás: 2023.04.17